Eindelijk 20

Hoi hoi lieverds,

Deze maandag was het eindelijk zover. Ik werd 20. Nog steeds vind ik het vreemd om die 1 weg te zien. Geen idee of ik er wel over ga geraken haha. In het leven is er maar een zekerheid en dat is dat we ouder worden. Vandaag ga ik een kleine ’20- jaar.’  Overview doen omdat dit mij wel leuk leek. Ik ga een vergelijking maken met nu en vroeger Benieuwd? Blijf dan zeker lezen!

Waar heb je allemaal gewoond?

Ik heb als kind tot mijn 12de in Kapellen gewoond. Toen mijn moeder mijn stiefvader leerde kennen, bleek hij een huis aan het bouwen zijn in Mortsel. Wanneer dit af was zijn we naar daar verhuisd en daar woon ik nu nog steeds.

Had jij huisdieren?

Ik had als kind twee honden en duizende goudvissen haha! Ook hadden we konijnen, kanaries, Gerbils, een salamander en een hamster. Op dit moment ben ik in het bezit van een paar vissen, een kreeft en 2 kakelende dametjes!

Van wie was je fan?

Als kind kwam al snel de voorliefde voor Rammstein, Green Day, Avril Lavigne en Tokio hotel boven.  Van echte kindergroepen was ik fan van Spring. Nu ben ik nog steeds van Green Day en Rammstein maar mijn muzieksmaak is heel complex geworden met de jaren haha! Tegenwoordig luister ik veel naar a day to remember, Johnny Cash, I prevail, with confidence en Dua lippa.

Wat waren je hobby’s?

Al van kleins af aan ben ik naar de muziekschool gegaan en beoefende ik slagwerk. Dit doe ik nog steeds als ik de tijd vind. Voor de rest heb ik allerlei dingen beoefend zoals dansen, trampoline springen en naar de tekenacademie gaan. Nu ben ik eerder bezig met make-up en lezen. Ook is series binge watchen een van mijn nieuwe hobby’s. Ik ben van plan om binnenkort terug te beginnen met lopen, alleen is die fut er niet.

Wat waren jouw televisieprogramma’s?

Ik keek heel graag naar dingen zoals Spring, W817, en daarmee basta en Samson en Gert. Nu als 20 jarige kijk ik een stuk of 30 series. Op dit moment kijk ik naar Once Upon a time. Voor de rest kijk ik graag naar: Arrow, the Walking Dead, Thuis en outcast.

Ik ben een beetje mijn tel verloren en mijn inspiratie tijdens het typen. Maar dit leken mij zowat de vijf interessantste. Heb jij nog vragen voor mij? Of zou je graag bepaalde blogs willen zien voorbij komen?

xxxEmma 

 

Plaats een reactie