Lush: Oxford Street Exclusives en Kitchen

img_1975

Hoi hoi lieverds,

Vorige week keek ik op de site van Lush en zag ik dat ze de Oxford Street exclusives online verkochten en ging ik door het dolle heen! Ik had mijn bestelling al klaar gemaakt inclusief wat producten van de gewone lijn en de kitchen. Zijn jullie benieuwd? Lees dan zeker verder!

img_1967

The Jilted Elf shower Jelly.
Deze was enkele weken geleden in de US Kitchen. Als je mij kent weet je dat een van mijn favoriete Lush producten de Jellies zijn. Deze heeft een heel scherpe geur en komt volgens mij voornamelijk door de pompelmoes en de kaneel. Ik vind het een combinatie van de 93.000 miles en de Whoosh shower Jelly. Helaas is het deksel in de doos losgegaan en was er wt product uit. Gelukkig is er niet veel uitgegaan!

img_1968

Satsuma bathbomb & Ylang song bombshell.
Over deze pretty ones heb ik nog niet veel te zeggen buiten het feit dat ze pretty zijn en ik vooral blij zijn dat ze ondanks de naked packaging heelhuids aangekomen zijn.

img_1974

You’ve been Mangoed & And I am a radiant being.
Ik heb nog nooit een bath oil gebruikt dus ik ben vooral beieuwd! De you’ve been mangoed is in het gewone gamma te vinden maar ik wou het toch eens proberen. Beiden ruiken ze goed dus ik ben benieuwd naar het gebruiken!

img_1969

Twilight & Ponche Showergel.
Jep, ook de twee meeste begeerde producten moest ik hebben! Twilight ruikt zoals de label zegt heel hard naar lavendel en dat kan mij wel bekoren! De heerlijke Tequila geur van Ponche komt er ook goed door waardoor ik al zo verliefd geraak gewoon op de geur! Ik kan dan ook niet wachten om ze te gebruiken ;).

img_1970

Tea tree Water Toner.
Dit zit ook in het standaard Lush assortiment maar dit is wel mijn holy grale. En sinds het goedkoper was en mijn flesje och bina op was dacht ik:’why not?’. 

img_1971

Sleepy Body Lotion.
Sleepy heeft naar mijn mening wat weg van de geur van Twilight. Helaas reageer ik wat allergisch op de Charity pot en zegt ik dus een goed alternatief. De dames in  de winkel in Antwerpen waren heel enthousiast dus dacht ik bij deze ook:’why not?’. Ik heb hem toen niet in Antwerpen gekocht omdat ik er toen nog niet helemaal uit was maar na de tester geprobeerd te hebben wel!  

img_1972
Mermaid Fun.
Op de jellies na toch wel een van de grappigste producten van Lush. Ik had nooit gedacht dat ik er een ging kopen maar sinds ik verzot ben op zeemeerminnen moest ik deze hebben! En uiteraard proberen we graag eens wat nieuwe dingen uit ;).

img_1973

Cynthia Sylvia Stout Beer Shampoo.
Naast zilvershampoo is biershampoo de absolute musthave voor blond haar! Hiervoor gebuikte ik bij mijn grootouders een Duits biershampoo dat mijn haar goed verzorgde. Ik was uiteraard dus ook benieuwd naar wat deze deed! Ook omdat hier veel mensen over het algemeen heel tevreden zijn.

img_1976

Zo, dit is wat ik gekocht had! Helaas is er een tweede pakket nu ook onderweg… Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik jullie zeker een volgende keer kan terugzien! Wat zijn jullie holy grale producten van Lush? Koop jij soms iets van de Kitchenproducten?

XXX Emma ❤

2 gedachten over “Lush: Oxford Street Exclusives en Kitchen

Plaats een reactie