The ritual of Sakura: giftset (Rituals)

Hoi hoi lieverds,

Recent kreeg ik The ritual of Sakura giftset van Rituals. Het leek me daarom leuk om jullie mee te delen wat er in deze giftset is. Zijn jullie benieuwd? Lees dan zeker verder!

img_2167

Zo ziet de Set er vanbinnen uit. Ik zelf koop nooit echt iets in de Rituals omdat ik meer mijn geld uitgeef aan Lush. Meestal krijg ik dan ook Rituals met de feestdagen zoals nu het geval was. Alleen ziet de verpakking er anders uit dan ik persoonlijk gewend ben en dit in positieve zin! De verpakking is een hele mooie doos die nadien nog voor allerlei spulletjes gebruikt kan worden. Maar uiteraard hebben we ook een mooi inhoud!

img_2168

Als eerste zit er een Shower foam in van 200ml. Persoonlijk vind ik dit een van de aangenaamste producten van Rituals. Eigenlijk is het gewoon een douchegel maar dan in schuim vorm. Het voelt een pak minder koud aan dan een gewone gel en dat is voor mij ook de reden waarom een shower foam meer liefde krijgt dan bijvoorbeeld de gewone gel. Deze zal zeker met alle liefde gebruikt worden!

img_2169

Als tweede zit er The ritual of Sakura Shower oil in. Ook dit produc gebruik ik persoonlijk heel graag. Het enige nadeel is dat je moet uitkijken dat je niet te veel morst omdat het anders zeer glibberig kan worden en je kan uitschuiven. Ik hou er vooral van om dit product na een mooie zomerdag te gebruiken. Van mezelf heb ik een enorme droge huid en na de zon is ze vaak nog schraler. De olie helpt daarna om de huid terug te hydrateren. Echt een aanrader!

img_2170

Als derde hebben we the Ritual of Sakura Body Cream 70 ml. Voor dit product ben ik een beetje bang. Ik heb hiervoor al van twee van bun body creams een allergische reactie gehad en ben dus bang voor een derde. Ik ga hem wel proberen want misschien was het gewoon wel pech en de twee vorige waren ook uit een andere reeks. Dus wie weet is deze een pak beter.

img_2172

Als laatste zit er een Ritual of Sakura Body scub 125ml in de doos. Dit is het product waar ik bijna 100% zeker van ben dat ik het echter niet ga gebruiken. Ik heb een heel gevoelige huid en met scrubs krijg ik meestal last van mijn huid. Geen allergische reactie maar wel irritatie en uiteraard willen we dit ook niet. Dit is het enige product dat ik niet echt zal gebruiken of misschien 1 keer om te testen.

Zo dit was de kleine unboxing van de giftset ‘the ritual of Sakura’. Misschien wil je dit  nu voor jezelf of misschien voor je moeder of zus kopen. Ik raad het alvast aan ook al heb ik deze versie nog niet gebruikt. Maar ik kan me zo voorstellen dat deze doos ook prima is. Welke geuren heb jij al geprobeerd van Rituals?

Overigens heb ik een nieuw IG-account gemaakt voor mijn blog. Zou je even willen volgen? @belgischstudentenleven

Alvast een mooi einde van 2017 toegewenst ❤ Emma xxx

 

 

Plaats een reactie